Unmatched: Houdini vs. a dzsinn társasjáték
10 390 Ft
Nincs készleten
Sajnáljuk, de ezt a terméket már nem forgalmazzuk. Valószínűleg már nem gyártják, ezért vevőszolgálatunk sem tud további információval szolgálni. Válogass inkább további ajánlataink közül – görgess lejjebb is!
Részletek
Kategória:
Családi társasok
Márka:
Iello
Cikkszám: RLX-IEUMHVTG
Korosztály: 11 éves kortól
Nem: Mindkettő
Hányan játszhatják: 2 játékos
A megtévesztés mesterének tartod magad vagy a kívánságok furfangos bajnokának, vajon ki kerül ki győztesen?
Ebben a játékban 2 féle akciót hajthatsz végre a körödben és összesen 3 féle akció van. Tervezés, mozgás, támadás!
A tervezés a legkönnyebb fajta akció, ezt a kártyákon egy villám ikon jelzi, a játékos kijátssza az adott lapot, aminek rögtön létrejön a képessége és ezzel az akcióval meg is vagy.
A mozgás akcióval a játékosnak húznia kell egy kártyát a paklijából, ez kötelező, ugyanis ha valakinek elfogytak a lapjai, és nem tud húzni, a körei meg vannak számlálva! Nem csak azért, mert elfogynak az akció lehetőségei, hanem mert minden alkalommal a karakterei sebesülést szenvednek el ilyenkor. A húzás után pedig minden karaktert mozgathat a játékos a pályán annyi mezővel, amennyi a hősének, a fő karakterének a mozgási értéke, de lehetőség van kártya kézből eldobására, hogy ezzel további mezőket lehessen lépni. A mozgásra még további 2 kitétel vonatkozik: ellenséges karakteren nem lehet átmozogni, illetve másik karakter által elfoglalt mezőn akkor sem lehet megállni, ha az saját karakter. Ez egy kicsivel nehezebb akció, mint a tervezés, de ez sem vészes.
Végül a támadás, ehhez 3 ikon is tartozik. A csillag a támadás ikonja, a pajzs a védekezésé, de van egy félcsillag-félpajzs ikon is, ami egyaránt szolgálhat támadó vagy védő kártyaként is. A támadás során a két fél kiválaszt 1-1 kártyát a kezéből, képpel lefelé kijátssza azt, majd egyszerre felfedik a lapjaikat. Ekkor ki kell értékelni, hogy melyik kártyának volt nagyobb értéke, illetve, hogy melyik kártya képessége mikor aktiválódik - csata előtt, csata közben vagy csata után. Tehát ezeket a tulajdonságokat figyelembe vetve állapítjuk meg, hogy az adott támadás akciót a támadó vagy a védő fél nyerte-e meg?
A játék lényege, hogy kiüssük az ellenfeleinket és megnyerjük a játékot.
AZ Unmatched: Houdini vs. a dzsinn társasjáték egy taktikai játék, mert minden hősnek más-más különleges képessége van.
Ebben a játékban 2 féle akciót hajthatsz végre a körödben és összesen 3 féle akció van. Tervezés, mozgás, támadás!
A tervezés a legkönnyebb fajta akció, ezt a kártyákon egy villám ikon jelzi, a játékos kijátssza az adott lapot, aminek rögtön létrejön a képessége és ezzel az akcióval meg is vagy.
A mozgás akcióval a játékosnak húznia kell egy kártyát a paklijából, ez kötelező, ugyanis ha valakinek elfogytak a lapjai, és nem tud húzni, a körei meg vannak számlálva! Nem csak azért, mert elfogynak az akció lehetőségei, hanem mert minden alkalommal a karakterei sebesülést szenvednek el ilyenkor. A húzás után pedig minden karaktert mozgathat a játékos a pályán annyi mezővel, amennyi a hősének, a fő karakterének a mozgási értéke, de lehetőség van kártya kézből eldobására, hogy ezzel további mezőket lehessen lépni. A mozgásra még további 2 kitétel vonatkozik: ellenséges karakteren nem lehet átmozogni, illetve másik karakter által elfoglalt mezőn akkor sem lehet megállni, ha az saját karakter. Ez egy kicsivel nehezebb akció, mint a tervezés, de ez sem vészes.
Végül a támadás, ehhez 3 ikon is tartozik. A csillag a támadás ikonja, a pajzs a védekezésé, de van egy félcsillag-félpajzs ikon is, ami egyaránt szolgálhat támadó vagy védő kártyaként is. A támadás során a két fél kiválaszt 1-1 kártyát a kezéből, képpel lefelé kijátssza azt, majd egyszerre felfedik a lapjaikat. Ekkor ki kell értékelni, hogy melyik kártyának volt nagyobb értéke, illetve, hogy melyik kártya képessége mikor aktiválódik - csata előtt, csata közben vagy csata után. Tehát ezeket a tulajdonságokat figyelembe vetve állapítjuk meg, hogy az adott támadás akciót a támadó vagy a védő fél nyerte-e meg?
A játék lényege, hogy kiüssük az ellenfeleinket és megnyerjük a játékot.
AZ Unmatched: Houdini vs. a dzsinn társasjáték egy taktikai játék, mert minden hősnek más-más különleges képessége van.