Facebook Pixel

Gyakori kérdések

 


Mennyibe kerül a szállítás?

 

Webáruházunkban választható csomag átvételi módok, és azok szállítási költsége:

 

Személyes csomagátvétel:

  • Külön átvételi díjat nem számítunk fel, ingyenes.
     

Házhoz szállítás:

  • Fogyasztók esetén érvényes házhozszállítási díjak (normál csomagokra):
    Express One házhozszállítás Magyarország területén: bruttó 1490 Ft.
    GLS házhozszállítás Magyarország területén: bruttó 1390 Ft
    GLS csomagautomata esetén: bruttó 990 Ft GLS
    GLS csomagpont esetén: bruttó 990 Ft GLS

  • Külföldi szállítás környező országokba egységesen, értékhatár nélkül: Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Horvátország: 6.500 Ft

  • Nagykereskedések, viszonteladók esetén érvényes szállítási díj:
    Magyarország területén: nettó 1.280 Ft
    Ingyenes szállítási értékhatár: nettó 70.000 Ft

 

 

Merre jár a csomagom?

 

Amennyiben rendszerünk értesítőt küld arról, hogy a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, a csomag hollétéről a továbbiakban a megbízott futárszolgálat ügyfélszolgálata tud  pontos információt adni, és az üzenetben megjelölt csomagszámra tudsz hivatkozni.

 

Elérhetőségek ExpressOne házhozszállítás esetén:

 

Elérhetőségek GLS csomag esetén:

 

 

Módosíthatom a rendelésem?

 

 

Személyes átvételnél:
 

Rendelésed módosítására még átvételkor is lesz lehetőséged. De amennyiben lehetséges, kérlek, jelezd nekünk előre ügyfélszolgálati elérhetőségünk egyikén!
 

Házhozszállítás, csomagpontra és csomagautomatába küldött csomagoknál:
 

Csomagküldéses szállítás esetén a rendelések bármikor módosíthatóak ügyfélszolgálatunk segítségével, amennyiben a csomag még nem került átadási sorba a futárszolglat részére. Erről emailben üzenetbnen értesít a rendszerünk, illetve a Profilom/ Rendeléseim menüpontban is ellenőrizheted, amennyiben regisztrált vásárlónk vagy.

 

Kérjük, a módosítás részleteit jelezd felénk ügyfélszolgálati elérhetőségünk egyikén!

 

 

Később is átvehetem a rendelésemet?

 

A személyes átvétellel rendelt termékeket az összekészítést követően 5 munkanapig tartjuk fenn az átvételi pontunkon. Amennyiben van rá módunk, telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a lejárat idején, de erre sajnos nem mindig jut lehetőségünk. Amennyiben betegség, vagy egyéb okok miatt nem tudja átvenni a rendelést, de igényt tart rá, azt kérjük, feltétlenül jelezze nekünk e-mail üzenetben a várható határidő megjelölésével. Kollégáink a lejárt rendelések sztornózásánál ellenőrzik az esetleges megkereséseket.

 

Amennyiben házhozszállítással rendelsz, az ExpressOne futárszolgálat értesítő e-mail üzenete tartalmaz egy linket, amivel közvetlenül kérheted a kiszállítás halasztását. Fontos azonban, hogy ezt második kézbesítési kísérletként iktatja majd a rendszer, így ha nem sikerül az átadás, a küldeményt ezután mindenképp visszairányítják hozzánk.

 

 

Problémás a csomagom!

 

Sérült-, hiányos csomag esetén:
 

A csomag kézbesítésekor észlelt sérülés, hiány esetén, kérlek vegyetek fel jegyzőkönyvet a futárral közösen: Kár,- hiányfelvételi jegyzőkönyv

Amennyiben sértetlen dobozban kaptad a terméket, és a csomag átvétele után észlelsz sérülést rajta, úgy kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a lehető leggyorsabban orvosolni tudjuk a problémát.

 

 

Jótállás, szavatosság

 

Hibás termék esetén:

Hibás termék esetén ingyenesen küldünk csereterméket ügyfélszolgálattal történő egyeztetés alapján. Amennyiben nem tudunk már ugyanolyan terméket biztosítani, választható más is, ilyen esetben ugyancsak díjmentes a cseretermék biztosítása, kiküldése, csak a felmerülő esetleges termék érték különbözetet kell kiegyenlíteni majd a futárnál.

 

Jótállásal, szavatossággal kapcsolatosan részletesen az ÁSZF 8. Jótállás, szavatosság pontjában olvashatsz.

 

 

Nem működik a kuponkód

 

A kuponkódok minden esetben a rendelésleadás felületén érvényesíthetőek. Egy vásárlás során legfeljebb egy kupon váltható be. Amennyiben nem sikerül az érvényesítés, kérjük, győződjön meg arról, hogy a kupon a lejárat előtt kerül beváltásra, a kosár tartalmaz-e a megjelölt termékekből, vagy hogy nem lépi túl a meghatározott limitet. Amennyiben a kupon csak megjelölt szállítási módokra vonatkozik, először mindenképp szükséges kiválasztanod a szállítási módot, hogy érvényesíteni tudd a kupont.

 

Kuponajánlatainkról – az ajánalttól függően – részletesen tájékozódhatsz a kuponkód mellé fűzött leírásból, kapcsolódó hírleveleinkből, tájékoztató üzeneteinkből vagy a megjelölt termékeket tartalmazó kategória oldalán olvasható leírásban.

 

 

Nem kaptam visszaigazoló levelet

 

Ha nem találsz visszaigazoló e-mail üzenetet a leadott rendelésről, vagy nem érkeznek további tájékoztató levelek, kérjük, feltétlenül ellenőrizze a SPAM és PROMÓCIÓK mappákat, illetve hogy van-e elegendő szabad hely a levelezőfiókodban.

 

Ha a rendelés rögzítéséről igen, de a további státuszváltozásairól nem látsz levelet, érdemes lehet megkeresnie az első üzenet, amely már sikeresen megérkezett. Egyes levelezőrendszerek, mint például a GMail az azonos feladótól származó üzeneteket összefűzi, amennyiben kapcsolatot érzékel.

 

Kérjük, amennyiben továbbra sem találod a levelet, és felmerül, hogy az e-mail címben esetleg elírás történt, azt feltétlenül jelezze felénk, hiszen átvételi pontunk és a futárszolgálatok ezen keresztül tudnak tájékoztatni, amikor a rendelés átvehető lesz vagy kézbesítésre kerül.

 

 

Mikor kerül feladásra a csomagom?

 

A rendelések feldolgozási ideje 1-2 munkanap, így a délig leadott rendelések esetében aznapi, a délutáni megrendelések esetén másnap történő feladás a legkorábbi lehetséges időpont, ez a legideálisabb eset. A feldolgozási idő a beérkezett rendelések mennyiségétől függően azonban változhat. Amennyiben házhozszállítással vagy csomagpontra, csomagautomatába kéred a rendelésedet, a kiszállítás további 1-2 napot vesz igénybe.

 

Kérjük, amennyiben hétvégi születésnapra, eseményre vásárolsz ajándékot, rendelésedet mindenképp add le a tárgyhéten legkésőbb hétfő éjfélig. A lehetőségekhez mérten mindent elkövetünk annak érdekében, hogy az ajándék időben megérkezzen, azonban rajtunk kívül álló vis major okok miatt – mint például a futárszolgálat terheltsége az ünnepek közeledtével – megnövekedhet a kiszállítás ideje.

 

Felhívjuk a figyelmed, hogy a különösen terhelt időszakokban, mint a Húsvét, a gyereknap, a Black Friday vagy az adventi időszak a feldolgozási és kiszállítási idő megnőhet, ezért javasoljuk, a fontos események, ünnepek közeledtével mielőbb rögzítsd a rendelésedet.

 

 

Sikertelen volt a bankkártyás fizetés / Miért törölték a rendelésem?

 

Amennyiben online bankkártyás fizetést választottál, kérjük, feltétlenül várd meg, amíg az OTP Simple Pay rendszere visszairányít a weboldalunkra. Amennyiben a fizetés ablak idő előtt bezárásra kerül, vagy elmarad az autorizáció, a tranzakció meghiúsul. A rendelést ilyenkor a rendszer biztonsági okok miatt automatikusan lezárja és törli, melyet utólag nincs már lehetőségünk módosítani.

 

Kérjük, amennyiben a fizetés meghiúsul, feltétlenül ismételd meg a rendelést, hiszen így a készletek sem kerülnek foglalásra a rendszerben!

 

 

Sikeres volt a bankkártyás fizetés, de törlésről kaptam levelet

 

Amennyiben azt látod, hogy az összeg terhelésre került a bankszámláján, de a fizetés meghiúsulásáról és a rendelés törléséről küld a rendszerünk levelet, kérjük, győződj meg arról, hogy csak egy rendelési azonosítóval érkezett tájékoztató levél. Az esetleges dupla kattintások duplikálhatják magát a megrendelést, is melyekből az egyik fizetetlen marad, de a másik sikeresen beérkezik a rendszerünkben.

 

Ha csak egy rendelésről látsz tájékoztatást, előfordulhat, hogy a banki rendszer vagy a webáruház rendszerének túlterheltsége miatt a várakozási időt túllépve realizálódik a tranzakció. Kérjük, ebben az esetben mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy ellenőrizhessük a rendelés státuszát!

 

 

Elutaltam a vételárat. Megkapták az összeget?

 

Felhívjuk a figyelmed, hogy webáruházunkban banki átutalással történő fizetésre jelenleg nincs lehetőség, ennek technikai háttere nem biztosított, így rendszerünk sem kínálja fel azt a fizetési módok között. Amennyiben a rendelés meghiúsul (például sikertelen bankkártyás fizetés esetén), a rendszer törli azt, és a termékek nem kerülnek foglalásra. A nem várt utalás beérkezését kérés nyomán tudjuk megvizsgálni, mely több napot is igénybe vehet.

 

Előzetes egyeztetés nyomán, legalább bruttó 50.000 Ft értékű rendelés esetén előre utalást tudunk biztosítani intézmények vagy magánszemélyek számára.

 

 

Nem tudok több terméket a kosárba tenni

 

Amennyiben a webes felületünk nem fogadja el a megnövelt tételszámot a Frissítés gombra kattintva, az adott termékből valószínűleg nincs már a raktárunkban elegendő készlet. Amennyiben több darabot szeretnél vásárolni, írj ügyfélszolgálatunknak, megkeresésedet továbbítjuk beszerző kollégáinknak, akik megvizsgálják az utánpótlás lehetőségét a darabszámot és az aktuális vételárakat tekintve, és visszajelzünk neked.

 

 

E-mailben küldöm a rendelésem, mikor tudják küldeni?

 

Felhívjuk figyelmedet, hogy a rendelések e-mail alapján történő rögzítésére jelenleg nincs lehetőség. Kérjük, vedd igénybe webáruházunk rendelési felületét, ahol minden adatot helyesen megadhatsz, megismerheted és elfogadhatod az Általános Szerződési Feltételeket. Az e-mail küldése és feldolgozása közötti időben a kívánt termékek elfogyhatnak, illetve a weboldalon történő rendelésleadás garantálja a státuszváltozások és más rendszerüzenetek automatikus kiküldését.

 

 

Mégsem kérem a kifizetett rendelést

 

Amennyiben nem vetted át az előre kifizetett rendelését, vagy szeretnéd lemondani, kérjük, írd meg nekünk a bankszámlaszámlád számát és a tulajdonos nevét, ahová visszautalhatjuk az összeget. A már feladott csomag esetében meg kell várnunk a küldemény visszaérkezését az adminisztrációhoz, így a folyamat várhatóan több napot vesz igénybe.

 

 

Hol tudom megadni, hogy milyen változatot szeretnék?

 

Egyes termékek többféle változatban – színben, formában, alapokban – érhetőek el. A többféle termékeknél minden esetben utalunk erre a megnevezésben. Ha van konkrét változat, amit szeretnél, azt a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” mezőben tudja jelezni számunkra. Kollégáink ennek megfelelően szedik a terméket a raktárban, és amennyiben elfogyott a kívánt változat, felveszik veled a kapcsolatot.

 

Felhívjuk a figyelmed, hogy minden olyan termék esetében, ahol a névben „meglepetés termék” jelző szerepel, sajnos nincs lehetőségünk egy bizonyos változat kiválasztásra, hiszen ezek zárt csomagolásban érkeznek, melyet nem bonthatunk fel, így mi sem tudjuk, hogy pontosan melyik változatot rejtheti a tasak, tojás, tubus, vagy egyéb fedett csomagolás.

 

 

Nincs raktáron, amit szeretnék. Mikor lesz újra elérhető a termék?

 

Termékek elérhetősége:

Nincs raktáron, amit szeretnék. Mikor lesz újra elérhető a termék? Ha egy termékből már nincs készlet a raktárunkban, kétféle státusz jelöléssel találkozhatsz. Ha a termékadatlapon „Kifutott termék” jelzést látsz, abból sajnos már nem tudunk utánrendelést leadni, valószínűleg már nem gyártják a terméket, már nem lesz elérhető. Ha „Nincs raktáron” jelölést látsz, előfordulhat, hogy a készlethiány csak ideiglenes, és később még elérhető lesz a termék, ám ezt sajnos nem tudjuk garantálni, hiszen a legtöbb esetben számunkra sem áll rendelkezésre elegendő információ arról, hogy mikor lesz újra elérhető egy termék. Kérjük, figyeld oldalunkat! Ilyenkor a termékadatlapokon feltüntetett ár azt az állapotot tükrözi, amikor utoljára elérhető volt a termék. Ha újabb szállítmány érkezik, az ár csökkenhet vagy emelkedhet, és elképzelhető, hogy már nem lesz akciós a termék, ha arra korábban valamilyen ajánlat vonatkozott. Amennyiben regisztrálsz oldalunkra, lehetőséged van értesítősítő üzenetet kérni egy-egy termék beérkezéséről.

 

 

Lemondhatom a rendelésem?

Természetesen lehetőséged van lemondani a rendelésed, melyet kérünk, e-mail üzenetben jelezz ügyfélszolgálatunk felé e-mail üzenetben. Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben házhozszállítást vagy csomagponton, csomagautomatából történő  átvételt választottál, már feldolgozásra vagy feladásra kerülhetett a csomagod, melyet kiszállítanak számodra. Ez esetben nyugodtan tagadd meg a csomagátvételt, ez nem jár semmilyen negatív következménnyel, a csomag pár napon belül visszaérkezik hozzánk. Ha online bankkártyás fizetési módot választottál, kérjük, a lemondási szándékod jelzésekor tüntesd fel a bankszámlaszámodat is, melyre visszautalhatjuk a vásárlás összegét.

 

 

A játék nem működik

 

Amennyiben a kapott terméket hibásnak érzékeled, kérjük,  jelezd írásban ügyfélszolgálatunknak, és törekedj a probléma lehető legrészletesebb leírására. Elektronikus alkatrészeknél például az eszköz hallat-e zajt, lead valamilyen fényjelzést, vagy be sem kapcsol, próbált-e elemeket cserélni, a felhasznált elemek újratölthetőek vagy egyszerhasználatosak.

 

A probléma kapcsán felvesszük a kapcsolatot a termék hazai forgalmazójával. A visszajelzésük nyomán a termék javításra kerülhet, cserére kerülhet, vagy amennyiben nem érhető el már készlet, természetesen visszafizetjük a vételárat.

 

A hibás terméket személyesen is visszahozhatőd a 1037 Budapest, Csillaghegyi út 13. cím alatti átvételi pontunkra. Amennyiben kiszállítást kérsz, egy futárt küldünk a meghibásodott termékért, aki elhozza a hibás példányt – ehhez kérjük, azt csomagold vissza minden tartozékával együtt, és tedd egy kartondobozba, hogy szállítható állapotban legyen. A címkéről a futár gondoskodik majd.

 

Amennyiben azonnali cserét tudunk biztosítani, a futár egyúttal az új terméket is kézbesíti.

 

Az elektronikus játékok esetében kérjük, győződj meg arról, hogy az nem tartalmaz eltávolítható címkét vagy ragasztást, ami az elemek merülését megelőzendően blokkolja az áramkört.

 

 

Céges ajánlatot kérnék!

 

 

Kérlek, írj ügyfélszolglálatunknak a webrendeles@jatektenger.hu címre!