A Rettegés Éjszakája: Vérfarkas társasjáték
Raktáron
Házhozszállítás
Kényelmes csomagátvétel otthonodban, munkahelyeden. GLS vagy Express One házhozszálllítással! 1-3
munkanapon belül megérkezik csomagod. MPL házhozszállítás 5-10 munkanapon belül.
A jelenleg legkedvezőbb házhozszállítási díj 1490 Ft.
MPL házhozszállítás díja: 1990 Ft.
(Külföldi- és Viszonteladói szállításról részletesen a Fizetés és Szállítás menüpontban olvashatsz)
Az XL jelölésű termékek nagyméretűek, ebből kifolyólag speciális szállítást igényelnek, melynek díja 3490 Ft.
Személyes átvétel
Vedd át rendelésed 1-5 munkanapon belül, szállítási díj nélkül!
Csomagodat a visszaigazolás után tudod átvenni, melyben értesítük, hogy: "Összekészítettük csomagod, várunk az átvevőponton!".
Az átvevőponton készpénzzel, bankártyával fizethetsz.
TIPP!
Raktárunk a V95 logisztikai központ Szőlőkert utca felőli sorompós bejáratán keresztül közelíthető meg, szemben a Duna Skoda szalonnal.
Csomagpont, automata
Kényelmes csomagátvétel az ország több mint 1350 GLS csomagautomatában vagy mintegy 1000 csomagponton!
Budapesten 1-4 vidéken átlagosan 2-5 munkanap alatt ér csomagod az átvételi pontra, miután átadtuk a GLS futárnak.
Díja: 1190 Ft
Választható MPL Postapont vagy MPL csomagautomatába történő kiszállítás. Ennek időtartma várhatóan 5-10 munkanap.
Díja: 1190 Ft
Az M jelölésű termékek méretüknél fogva nem férnek el a csomagautomaták rekeszeiben, így ezeknél az nem választható.
Az L jelölésű termékek méretüknél fogva sem a csomagautomatákban, sem a csomagpontokon nem tárolhatók.
Részletek
Hányan játszhatják: 3-10 játékos
Alszik a város...de nem a szokásos módon! A Rettegés Éjszakája Vérfarkas társasjátékban a játékosok dönthetik el, milyen karakterekkel szeretnének játszani - és ezek között egészen érdekesek is akadnak, például a Részeg, aki valakivel karaktert cserél, így fogalma sincsen, kicsoda ő. Mivel az asztal közepén is van három karakter, így megeshet, hogy nincs is köztetek a vérfarkas! Ha pedig mégis te lennél a vérfarkas, vajon ki tudod dumálni magadat és rá tudod kenni a gyanút egy ártatlan falusira?
A játék elején a játékosszámhoz képest hárommal több karaktert kell kiválasztani, ezek közül mindenki kap egyet, 3 pedig az asztal közepére kerül, képpel lefordítva. A játékosok ezután becsukják a szemüket, majd a szerepek sorrendjének megfelelően kinyitják a szemüket és végrehajtanak egy-egy akciót, de olyan játékos is lesz, akinek nincs különleges képessége, így végig csukva lesz a szeme. Miután mindenki végzett, a játékosok kinyitják szemüket, és megbeszélik gondolataikat. Van olyan karakter, aki megnézheti a középen lévő kártyákat, van aki kicserélhet két karaktert, de olyan is akad, aki meg akar halni, vagy éppen fogalma sincs, mit csinál.
A játékosok a megbeszélés után szavaznak, vagyis mindenki rámutat egy szerinte gyanús játékostársára. Ha a többség valamelyik vérfarkasra szavazott, a falusiak nyertek, ha azonban egy ártatlan falusit szavaznak ki, a vérfarkasok nyertek!
A játék elején a játékosszámhoz képest hárommal több karaktert kell kiválasztani, ezek közül mindenki kap egyet, 3 pedig az asztal közepére kerül, képpel lefordítva. A játékosok ezután becsukják a szemüket, majd a szerepek sorrendjének megfelelően kinyitják a szemüket és végrehajtanak egy-egy akciót, de olyan játékos is lesz, akinek nincs különleges képessége, így végig csukva lesz a szeme. Miután mindenki végzett, a játékosok kinyitják szemüket, és megbeszélik gondolataikat. Van olyan karakter, aki megnézheti a középen lévő kártyákat, van aki kicserélhet két karaktert, de olyan is akad, aki meg akar halni, vagy éppen fogalma sincs, mit csinál.
A játékosok a megbeszélés után szavaznak, vagyis mindenki rámutat egy szerinte gyanús játékostársára. Ha a többség valamelyik vérfarkasra szavazott, a falusiak nyertek, ha azonban egy ártatlan falusit szavaznak ki, a vérfarkasok nyertek!