Webáruházunk az alábbi pozíciókba keres munkavállalókat:
Vevőszolgálati munkatárs
17 éves múlttal rendelkező játékwebáruházunk 2 fő vevőszolgálati munkatársakat keres határozott illetve határozatlan időre.
Vevőszolgálatos munkatársunkként a következő feladatokat látod majd el:
- Telefonos ügyintézés: bejövő hívások kezelése, panaszkezelés, vásárlók tájékoztatása
- E-mail ügyintézés: vásárlók e-mail üzeneteinek megválaszolása, panaszkezelés, vásárlók tájékoztatása
- Vásárlói panaszok nyilvántartása, adminisztrálása
- Feladott csomagok nyomon követése, szükség esetén vásárlók megkeresése
- Interneten megjelenő vásárlói vélemények, értékelések, kérdések megválaszolása
- Személyes átvétellel rendelt csomagok átadása a vásárlónak az átvételi pontunkon
- Számlázás és visszárukezelés
- Kapcsolattartás a további osztályokkal
Az álláshoz szükséges elvárások, készségek:
- Legalább középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Kiváló kommunikációs készség, kereskedelmi szemlélet
- Kiváló fogalmazókészség és helyesírás
- Jó problémamegoldó készség
- Stressztűrő képesség
- Türelem és segítőkész, megoldásra törekvő hozzáállás
Amit cégünk kínál számodra:
- Stabil vállalati háttér
- Fiatalos csapat
- Dolgozói kedvezmény az általunk kínált játékok, társasjátékok és további termékek árából
- Ingyenes dolgozói parkolási lehetőség
- Csapatépítő programok
Előnyt jelenthet a bébijátékok, gyermekjátékok, társasjátékok és sporteszközök ismerete. Korábbi ügyfélszolgálatos munkakörben szerzett tapasztalat szintén előnyt jelenthet, de nem elvárás. Számunkra az ideális jelölt elsősorban a kedves, empatikus, proaktív, segítőkész és vásárlóközpontú szemléletmódjáról ismerszik meg.
Munkavégzés helye: Budapest III. kerülete
A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével az hr@kensho.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, jelöld meg a pozíciót a tárgy mezőben.