Kulcskérdés társasjáték
Házhozszállítás
Legkorábban: 2024. április 30.
Kiszállítás díja: 1390 Ft
Személyes átvétel
Legkorábban: 2024. április 29.
Ingyenes
Csomagpont, automata
Legkorábban: 2024. április 30.
Kiszállítás díja: 990 Ft
Részletek
A Kulcskérdés játék egy fergeteges Ki kicsoda játék pár plusz elemmel. Képkártyák segítségével kell kitalálni a többiek egy-egy híres személyiségét. Egyszerre kell helyes, de nem túl sok információt adnod a többi játékosnak a te személyazonosságodról és emellett jó megfigyelőnek is kell lenned! Remek asszociációs játék.
Süsü, a sárkány? Leia hercegnő? Pán Péter? Michael Jackson? Clint Eastwood? Pheobe Buffey a Jóbarátokból? Na ugye, hogy ismered a hírességek legjavát! A Kulcskérdés társasjátékban pedig próbára is teheted az ismereteidet.
A Kulcskérdésben a klasszikus asszociációs játékok szabályai szerint kell gondolkodnod, hogy rajzok és ábrák segítségével felépítsd egy híresség karakterét. Csak hogy ezúttal bőven van pár kulcsfontosságú csavar a történetben.
Kulcskérdés játékszabályok röviden
Helyezzétek a pontozótáblát a játéktér közepére. Keverjétek meg a feladvány kulcs lapkákat, és képezzetek belőle paklit. Keverjétek meg a karakterlapokat, és helyezzetek 8 darabot a tábla számmal jelzett zsebeire.
Minden játékos kap egy-egy játékostáblát saját színnel, és hozzá 8 darab kulcsot azonos színben, melyek 1-től 8-ig vannak jelölve számmal, így minden karakterlaphoz lesz egy-egy sajátja a játékosoknak.
Már csak a furcsa ábrákat tartalmazó lapkák maradtak hátra, ebből mindenkinek 10 darabot osszatok. Minden lapka kétoldalas, így összesen 4 ábrát tartalmaznak, és bármelyiket felhasználhatjátok a játék során.
A forduló megkezdéséhez minden játékos elvesz egy feladatkulcsot, megnézni a rajta lévő számot, majd bedugja az első zsebbe a játékostáblája tetején. Az ábra paklijából válogatva helyezzetek az alsó zöld pöttyel jelölt zsebekbe olyanokat, amik igazak a feladványod karakterére, a piros pöttyel jelölt zsebekbe pedig olyanokat csúsztassatok, amelyek nem igazak.
Vigyázz! A játék 4 fordulóból áll, és az ábra paklid nem töltődik vissza, és nem cserélődik, így a négy forduló során kell összesen 10 darabból gazdálkodnod.
Ha mindenki elkészült, adjátok körbe a tábláitokat, hogy ki-ki letehesse a voksát a saját színű kulcsával, vajon hányas számú karaktert rejti a feladvány az ábrák alapján. Egyszerre érdeked, hogy kitaláld a többi játékos karakterét, és ők is kitalálják a tiédet.
A felső kulcsokat fedő lapot felnyitva vizsgáljátok meg a forduló eredményeit. Minden helyes számmal ellátott kulcs gazdája 1-1 pontot kap, a feladványért felelős játékos pedig annyit, ahányan kitalálták a rejtélyes személyiséget.
A játék végén az nyer, aki a legt9bb pontot gyűjti. Döntetlen esetén a megmaradt ábralapok számítanak – nézzétek meg, ki gazdálkodott ügyesebben. Ha 30 pont fölé kerültek, azt a 30-as koronggal tudjátok jelölni.
A játékpartiban 3-8 játékos is részt vehet.