Menekülés a vulkánszigetről társasjáték
13 990 Ft
Raktáron
Házhozszállítás
Kényelmes csomagátvétel otthonodban, munkahelyeden. GLS vagy Express One házhozszálllítással! 1-3
munkanapon belül megérkezik csomagod. MPL házhozszállítás 5-10 munkanapon belül.
A jelenleg legkedvezőbb házhozszállítási díj 1490 Ft.
MPL házhozszállítás díja: 1990 Ft.
(Külföldi- és Viszonteladói szállításról részletesen a Fizetés és Szállítás menüpontban olvashatsz)
Személyes átvétel
Vedd át rendelésed 1-5 munkanapon belül, szállítási díj nélkül!
Csomagodat a visszaigazolás után tudod átvenni, melyben értesítük, hogy: "Összekészítettük csomagod, várunk az átvevőponton!".
Az átvevőponton készpénzzel, bankártyával fizethetsz.
TIPP!
Raktárunk a V95 logisztikai központ Szőlőkert utca felőli sorompós bejáratán keresztül közelíthető meg, szemben a Duna Skoda szalonnal.
Csomagpont, automata
Kényelmes csomagátvétel az ország több mint 1350 GLS csomagautomatában vagy mintegy 1000 csomagponton!
Budapesten 1-4 vidéken átlagosan 2-5 munkanap alatt ér csomagod az átvételi pontra, miután átadtuk a GLS futárnak.
Díja: 990 Ft
Választható MPL Postapont vagy MPL csomagautomatába történő kiszállítás. Ennek időtartma várhatóan 5-10 munkanap.
Díja: 990 Ft
Részletek
Cikkszám: ASM34704
Korosztály: 8 éves kortól
Nem: Mindkettő
Magasság (cm): 26
Szélesség (cm): 26
Mélység (cm): 7
Hányan játszhatják: 2-5 játékos
Juss ki élve a szigetről!
A Menekülés a vulkánszigetről konfrontatív családi társasjáték. A játékosok próbálnak elmenekülni a süllyedő szigetről – akár egymás hátára taposva is...
Mindenkinek drága az élete, de még drágább a kincs! Ha pedig a kincses sziget épp a te lábad alatt kezd mocorogni, mert felébredt rajta néhány, sok száz éve alvó vulkán… Nos, nyilván nyakadba szeded a lábad (miután a zsebeid megtömted kincsekkel), és pucolsz, ahogy tudsz. Kevés a tutaj, és nem jut hely mindenkinek, szóval ne udvariaskodj, és légy nyugodt, a többiek sem fognak érted aggódni!
Ebben a játékban minden játékos 10-10 kalandort irányít, akik igyekeznek megszökni egy süllyedő szigetről, ami körül víziszörnyek hemzsegnek, és ráadásul vulkánok is akarnak kitörni rajta. Minden kalandorfigura talpán egy szám látható, 1-től 5-ig. Ez mutatja, mennyi kincs van nála. A játék legelején, amikor a kalandorokat elhelyezitek a szigeten, mindenki megnézheti a maga számait, de amint kezdetét veszi a fejvesztett menekülés és kitör a káosz, már fejből kell tudnotok melyik bábu mennyit ér… Mármint, izé, mennyi kincs van nála.
Maga a rövid időn belül káoszba (khm) fulladó tengeri pánikparádé a következőképpen néz ki: Amikor te következel, először is hármat mozoghatsz. Egy figurával egy mezőt odébb lépni szárazon egy mozgásnak számít, de ha az illető figura már a tengerbe pottyant (mondjuk, mert odaveszett a tutaj, vagy épp a talpa alatt merült víz alá a sziget), akkor úszni kényszerül. Márpedig úszással egy körben legfeljebb egy mezőnyit haladhat előre. Ha tutajt mozgatsz, akkor egy mező egy mozgás, függetlenül attól, kik és hányan ülnek a tutajon. Igaz, csak azt a tutajt mozgathatod, amin legalább annyi figurád ül, mint bármelyik ellenfelednek. A mozgás mellett a köröd során bármikor felhasználhatsz pár képességlapkát, ha korábban táraztál be ilyet. Aztán hopp, emelkedik a vízszint.
Ilyenkor vegyél el egy megfelelő magasságú szigetlapkát (az a szigetrész víz alá került), és fordítsd meg. Ha piros keretet látsz rajta, az egy hatás, hajtsd végre azonnal. Ha viszont zöldet, akkor képesség, tartsd titokban, később, a saját körödben felhasználhatod. Mondjuk az azonnali lapkák sok kellemetlenséget tudnak okozni, mert ezeken lesznek az örvények, kitörő vulkánok, felbukkanó szörnyek (cápa, kaidzsu, tengeri sárkány) stb. Ha ezzel is megvagy, akkor jönnek a szörnyek: dobj a szörnykockával, és ha van a dobásnak megfelelő szörny a táblán, akkor ne habozz, mozgasd, amerre neked tetszik (tehát praktikusan magadtól el, és a többiek felé). Ha szerencséd van, még egy tutajjal vagy egy-két ellenfeled által irányított bábuval is megetetheted.
Bizony, ebben a játékban ember embernek farkasa… illetve általában cápája. A zűrzavar és a tempós játékmenet garantált, a kárörvendő kacajok szintén. Ha kitör a három vulkán, a játék véget ér, és aki a legtöbb kinccsel élt túl, az győz. Vajon elég ravasz (és mázlis) vagy ahhoz, hogy te legyél az?