Tündértánc társasjáték
Raktáron
Házhozszállítás
Kényelmes csomagátvétel otthonodban, munkahelyeden. GLS vagy Express One házhozszálllítással! 1-3
munkanapon belül megérkezik csomagod. MPL házhozszállítás 5-10 munkanapon belül.
A jelenleg legkedvezőbb házhozszállítási díj 1490 Ft.
MPL házhozszállítás díja: 1990 Ft.
(Külföldi- és Viszonteladói szállításról részletesen a Fizetés és Szállítás menüpontban olvashatsz)
Az XL jelölésű termékek nagyméretűek, ebből kifolyólag speciális szállítást igényelnek, melynek díja 3490 Ft.
Személyes átvétel
Vedd át rendelésed 1-5 munkanapon belül, szállítási díj nélkül!
Csomagodat a visszaigazolás után tudod átvenni, melyben értesítük, hogy: "Összekészítettük csomagod, várunk az átvevőponton!".
Az átvevőponton készpénzzel, bankártyával fizethetsz.
TIPP!
Raktárunk a V95 logisztikai központ Szőlőkert utca felőli sorompós bejáratán keresztül közelíthető meg, szemben a Duna Skoda szalonnal.
Csomagpont, automata
Kényelmes csomagátvétel az ország több mint 1350 GLS csomagautomatában vagy mintegy 1000 csomagponton!
Budapesten 1-4 vidéken átlagosan 2-5 munkanap alatt ér csomagod az átvételi pontra, miután átadtuk a GLS futárnak.
Díja: 1190 Ft
Választható MPL Postapont vagy MPL csomagautomatába történő kiszállítás. Ennek időtartma várhatóan 5-10 munkanap.
Díja: 1190 Ft
Az M jelölésű termékek méretüknél fogva nem férnek el a csomagautomaták rekeszeiben, így ezeknél az nem választható.
Az L jelölésű termékek méretüknél fogva sem a csomagautomatákban, sem a csomagpontokon nem tárolhatók.
Részletek
Cikkszám: ASM34701
Korosztály: 8 éves kortól
Nem: Mindkettő
Magasság (cm): 26
Szélesség (cm): 26
Hányan játszhatják: 2-4 játékos
Holdfény járja be a tisztást. A Tündértánc bájos és könnyed családi kártyajáték. A játékosok gombatornyokat növesztenek, hogy körbe repkedve minél több manát gyűjthessenek. Az erdő mélyén a tündérek virágról virágra szállva virágport… Ja, nem, azok a méhek. A tündérek gombáról gombára szállnak, és manát gyűjtenek. Mindeközben vidáman gyarapítják, növesztgetik színpompás gombafalujukat, abban a reményben, hogy általa egyre több és több manát tudjanak gyűjteni.
A Tündértánc egy kártyadraftolós játék. Ez azt jelenti, hogy a játékosok minden körben kiválasztanak a kezükbe kapott kártyák közül egyet, majd a többit a kör végén továbbadják a tőlük balra ülőnek, és a következő körben a jobb oldali szomszédtól kapott lapokból fognak egyet választani, a többit pedig ismét továbbadják stb..
A választás és továbbadás között minden játékos három akciót hajt végre. Először is kijátsszák a választott kártyát a maguk falujába, és azzal vagy növesztenek egy új gombát, vagy tovább növelnek egy már meglévőt. Ezután mozognak a tündérükkel annyit, amennyi a kijátszott kártyára van írva. A játék elején a tündérek a saját falujukból indulnak, majd onnan sorban a játékosok faluin, gombáról gombára, körben. Ha a mozgás végén a saját falujuk valamely gombáján állnak meg, maguk gyűjtik be a manát, amit a gomba termel, ha viszont egy másik játékosén, akkor a megtermelt mana azé a játékosé lesz. Szerencsére, ha a tündért reptető játékos falujában akad ugyanolyan fajtájú gomba, mint amin megállt, akkor ő is begyűjtheti a manát a saját faluja megfelelő gombájáról. A különböző gombák különböző módon termelnek manát, amiből, ha egy játékosnál összegyűlik 20, azt azonnal pontra kell váltania, és ezek a pontok a játék végéig titkosak lesznek.
Hogy miért érdekes ez? Nos, ha neked van olyan gombád, ami 10 pontot termel, nekem van ugyanolyan típusú, csak épp magasabb, ezért 15-öt, akkor valószínűleg érdemes arra törekednem a Te faludhoz közeledve, hogy ezen a gombán landoljak. Ha éppen veled versenyzem az első helyért, érdemes a lehető legkevesebb manát adó gombádat választani, vagy ha lehetséges, egyszerűen átrepülni a faludon.
Szóval a tündérek élete sem csak játék és mese, illetve mesés játék, de munkájuk azért akad bőven! A gombaházak gombamódra szaporodnak, némelyik éppen útban lesz, némelyik veszélyesen sok manát hoz majd más játékosoknak, de ha ügyesen taktikázol, a legtöbb pontot Te fogod bezsebelni! Készen állsz?
A Tündértánc egy kártyadraftolós játék. Ez azt jelenti, hogy a játékosok minden körben kiválasztanak a kezükbe kapott kártyák közül egyet, majd a többit a kör végén továbbadják a tőlük balra ülőnek, és a következő körben a jobb oldali szomszédtól kapott lapokból fognak egyet választani, a többit pedig ismét továbbadják stb..
A választás és továbbadás között minden játékos három akciót hajt végre. Először is kijátsszák a választott kártyát a maguk falujába, és azzal vagy növesztenek egy új gombát, vagy tovább növelnek egy már meglévőt. Ezután mozognak a tündérükkel annyit, amennyi a kijátszott kártyára van írva. A játék elején a tündérek a saját falujukból indulnak, majd onnan sorban a játékosok faluin, gombáról gombára, körben. Ha a mozgás végén a saját falujuk valamely gombáján állnak meg, maguk gyűjtik be a manát, amit a gomba termel, ha viszont egy másik játékosén, akkor a megtermelt mana azé a játékosé lesz. Szerencsére, ha a tündért reptető játékos falujában akad ugyanolyan fajtájú gomba, mint amin megállt, akkor ő is begyűjtheti a manát a saját faluja megfelelő gombájáról. A különböző gombák különböző módon termelnek manát, amiből, ha egy játékosnál összegyűlik 20, azt azonnal pontra kell váltania, és ezek a pontok a játék végéig titkosak lesznek.
Hogy miért érdekes ez? Nos, ha neked van olyan gombád, ami 10 pontot termel, nekem van ugyanolyan típusú, csak épp magasabb, ezért 15-öt, akkor valószínűleg érdemes arra törekednem a Te faludhoz közeledve, hogy ezen a gombán landoljak. Ha éppen veled versenyzem az első helyért, érdemes a lehető legkevesebb manát adó gombádat választani, vagy ha lehetséges, egyszerűen átrepülni a faludon.
Szóval a tündérek élete sem csak játék és mese, illetve mesés játék, de munkájuk azért akad bőven! A gombaházak gombamódra szaporodnak, némelyik éppen útban lesz, némelyik veszélyesen sok manát hoz majd más játékosoknak, de ha ügyesen taktikázol, a legtöbb pontot Te fogod bezsebelni! Készen állsz?