Lapzárta társasjáték
Raktáron
Házhozszállítás
Kényelmes csomagátvétel otthonodban, munkahelyeden. GLS vagy Express One házhozszálllítással! 1-3
munkanapon belül megérkezik csomagod. MPL házhozszállítás 5-10 munkanapon belül.
A jelenleg legkedvezőbb házhozszállítási díj 1490 Ft.
MPL házhozszállítás díja: 1990 Ft.
(Külföldi- és Viszonteladói szállításról részletesen a Fizetés és Szállítás menüpontban olvashatsz)
Az XL jelölésű termékek nagyméretűek, ebből kifolyólag speciális szállítást igényelnek, melynek díja 3490 Ft.
Személyes átvétel
Vedd át rendelésed 1-5 munkanapon belül, szállítási díj nélkül!
Csomagodat a visszaigazolás után tudod átvenni, melyben értesítük, hogy: "Összekészítettük csomagod, várunk az átvevőponton!".
Az átvevőponton készpénzzel, bankártyával fizethetsz.
TIPP!
Raktárunk a V95 logisztikai központ Szőlőkert utca felőli sorompós bejáratán keresztül közelíthető meg, szemben a Duna Skoda szalonnal.
Csomagpont, automata
Kényelmes csomagátvétel az ország több mint 1350 GLS csomagautomatában vagy mintegy 1000 csomagponton!
Budapesten 1-4 vidéken átlagosan 2-5 munkanap alatt ér csomagod az átvételi pontra, miután átadtuk a GLS futárnak.
Díja: 1190 Ft
Választható MPL Postapont vagy MPL csomagautomatába történő kiszállítás. Ennek időtartma várhatóan 5-10 munkanap.
Díja: 1190 Ft
Az M jelölésű termékek méretüknél fogva nem férnek el a csomagautomaták rekeszeiben, így ezeknél az nem választható.
Az L jelölésű termékek méretüknél fogva sem a csomagautomatákban, sem a csomagpontokon nem tárolhatók.
Részletek
Cikkszám: AEG10005
Korosztály: 10 éves kortól
Nem: Mindkettő
Magasság (cm): 24.1
Szélesség (cm): 24.1
Hányan játszhatják: 1-6 játékos
Van egy jó hírünk! A Lapzárta egy könnyen tanulható, gyorsasági lapkalehelyezős családi társasjáték. A játékosok korlátozott idő alatt állítják össze az újságuk címlapját különböző hírekből, fotókból, reklámokból, hogy az ő lapjuk legyen a legolvasottabb. Orwell szerint „Az újságírás azt jelenti, hogy leírunk és kinyomtatunk valami olyat, amit valaki nem szeretne nyomtatásban látni, minden más PR.” Persze, ha valaki menő napilapot akar szerkeszteni, akkor bizony kénytelen úgy válogatni a cikkeket, hogy az hiteles, színes és szórakoztató is legyen egyszerre, és minthogy valamiből fenn is kell tartania a lapot, bizony, el kell, hogy férjen benne egy-két hirdetés is.
Bogáncsvárosban elég mozgalmas az élet, rengeteg fotós és újságíró igyekszik elmesélni a vidáman nyüzsgő erdőlakók életét. Fotóikkal és cikkeikkel nem egy újságot meg tudnak tölteni, ám nem minden újság lesz egyformán sikeres. Minden játékos egy-egy szerkesztőséget vezet, a játék során a maga újságának pénteki, szombati és vasárnapi számát kell, hogy megszerkessze, méghozzá tempósan! A három nap három forduló lesz, minden forduló két részből, egy tudósítás- és egy szerkesztésfázisból áll, aztán az újság megy a nyomdába, értékelünk, és már jön is a következő nap.
A tudósításfázisban minden játékos a játéktér közepén heverő halomról vesz el és helyez az íróasztalára (egy konkrét, 3D-s kis modellasztalkára) cikkeket, fotókat és reklámhirdetéseket. Nincsenek játékos-körök, mindenki egyszerre nyúl a közösbe, válogat, tesz vissza, csap le a legígéretesebb anyagokra, amilyen gyorsan csak tud, aztán amint kész van, elkiáltja magát, hogy „Szerkesztés!” és már kezdheti is rendezgetni a címlapon mindazt, amit az asztalára halmozott. Amint egy játékos ezzel is végzett, „Nyomtatás!”-t kiált, és többé már nem variál az aznapi újsággal. Erre az egész procedúrára a játékosoknak mindössze 4(!) perc áll rendelkezésére, ennyi idő alatt kell minden játékosnak a válogatással, rendezkedéssel cakompakk elkészülnie. Az újság ekkor meg is jelenik, és a játékosok pontokat szereznek a cikk-fotó párosítások után, a megfelelően balanszolt jó és rossz hírek aránya után, valamint az elhelyezés helytakarékosságától függően. És persze felírják a reklámbevételt.
Amint a vasárnapi újság is megjelent, először megnézzük, kinek a legalacsonyabb az összesített reklámbevétele, ő nem lesz rentábilis, így a többiek között dől el, kinek lesz a legolvasottabb az újsága (aki a legtöbb pontot gyűjtötte).A Lapzárta elbűvölő hangulatú, humoros grafikákkal tarkított játék, ami lélegzetelállító tempót diktál a játékosoknak, így igazi kihívást jelent! Nem elég jól válogatni, tudni kell elrendezni is, és persze jól saccolni a terjedelemmel, nehogy az anyag túl kevés vagy túl sok legyen. Azért hamar bele lehet rázódni, és az ember hipp-hopp profi szerkesztő lesz Bogáncsvárosban. Készen állsz a feladatra?
Bogáncsvárosban elég mozgalmas az élet, rengeteg fotós és újságíró igyekszik elmesélni a vidáman nyüzsgő erdőlakók életét. Fotóikkal és cikkeikkel nem egy újságot meg tudnak tölteni, ám nem minden újság lesz egyformán sikeres. Minden játékos egy-egy szerkesztőséget vezet, a játék során a maga újságának pénteki, szombati és vasárnapi számát kell, hogy megszerkessze, méghozzá tempósan! A három nap három forduló lesz, minden forduló két részből, egy tudósítás- és egy szerkesztésfázisból áll, aztán az újság megy a nyomdába, értékelünk, és már jön is a következő nap.
A tudósításfázisban minden játékos a játéktér közepén heverő halomról vesz el és helyez az íróasztalára (egy konkrét, 3D-s kis modellasztalkára) cikkeket, fotókat és reklámhirdetéseket. Nincsenek játékos-körök, mindenki egyszerre nyúl a közösbe, válogat, tesz vissza, csap le a legígéretesebb anyagokra, amilyen gyorsan csak tud, aztán amint kész van, elkiáltja magát, hogy „Szerkesztés!” és már kezdheti is rendezgetni a címlapon mindazt, amit az asztalára halmozott. Amint egy játékos ezzel is végzett, „Nyomtatás!”-t kiált, és többé már nem variál az aznapi újsággal. Erre az egész procedúrára a játékosoknak mindössze 4(!) perc áll rendelkezésére, ennyi idő alatt kell minden játékosnak a válogatással, rendezkedéssel cakompakk elkészülnie. Az újság ekkor meg is jelenik, és a játékosok pontokat szereznek a cikk-fotó párosítások után, a megfelelően balanszolt jó és rossz hírek aránya után, valamint az elhelyezés helytakarékosságától függően. És persze felírják a reklámbevételt.
Amint a vasárnapi újság is megjelent, először megnézzük, kinek a legalacsonyabb az összesített reklámbevétele, ő nem lesz rentábilis, így a többiek között dől el, kinek lesz a legolvasottabb az újsága (aki a legtöbb pontot gyűjtötte).